»Vse do leta 1926 je veljalo prepričanje, da je večina Vivaldijevih skladb izgubljenih. Šele spektakularno odkritje približno štiristotih rokopisov, ki so jih hranili blizu Torina, je omogočilo preporod njegove glasbe, ki ga doživljamo še danes. Odtlej skoraj ne mine leto, v katerem ne bi odkrili novih in dotlej neznanih koncertov ali sonat.«
»Napisan je bil v latinščini s citati v stari grščini leta 1450, najverjetneje v Firencah.«
»To je njegov slog. To je njegovo bistvo. Res je podoben njemu.«
»Zveni kot landler (alpski ples, op. n.), vendar je v šestosminskem taktu. To je za ta ples nenavadno.«
»Veliko je fragmentov, ki jih ne znamo povezati. Če bi koščke napačno povezali, bi s tem lahko močno spremenili interpretacijo katerega od zvitkov.«
»So zgodbe, ki jih tudi glasba ne more uglasbiti, so situacije, ki jim niti glasba ne more dati zatočišča. Bojim se, da je obdobje, v katerem smo, prav tako.«
»Nisem ga kupil v pričakovanju, da ga bom prodal.«
»Podoben spored skladb sem izbral tudi za radijski koncert. Razpoloženje v izbrani glasbi današnjemu času primerno niha med ezoterično naivnim na eni strani in peklensko morbidnim na drugi strani – seveda z vsemi vmesnimi odtenki. V Karg-Elertovi glasbi lahko poleg duhovitosti in groteske najdemo vso paleto človekovih občutij in umetniški harmonij jih lahko zelo subtilno izrazi.«
»Hotel sem jih skrivati pri sebi in biti eden od peščice ljudi, ki lahko v njih uživajo pred drugimi, preden pristanejo v knjigarnah.«
»Hotel pa jih je tesno stisniti k sebi in biti eden od redkih izbrancev, ki lahko v njih uživajo pred komer koli drugim, še preden bodo pristali v knjigarnah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju